Help 'n Handje
Boekingssysteem voor een startende ondernemer
Voor Mirella van Pol van Help 'n Handje hebben wij een website gerealiseerd, gebaseerd op een bestaand thema. Mirella helpt graag mensen in huis met verschillende klussen. In de website zit een boekingssysteem dat gekoppeld is aan haar boekhoudprogramma. Zodra klanten haar geboekt hebben, krijgt zij een melding in haar Google Calendar. Zo kan zij gemakkelijk op haar telefoon zien waar zij heen moet en hoeft ze zich geen zorgen te maken over een deel van haar boekhouding. Kortom, ze kan zich focussen op wat ze graag doet: mensen helpen in huis!
Automatisering
Klanten kunnen gemakkelijk inzien wanneer Mirella beschikbaar is. Door op de dag te klikken waarop zij beschikbaar is kan de klant een tijdsblok kiezen van 2,5 uur die vooraf bepaald is door Mirella zelf. Aangezien Mirella nu haar klantenkring in het centrum van Amsterdam heeft, is er een check van de postcode van het schoonmaak adres nodig. Na deze check kan de klant direct het schoonmaak adres invullen. Zodra alles is ingevuld, wordt de bezoeker doorgestuurd naar de pagina waar hij met iDEAL kan afrekenen. Zodra de bestelling is geplaatst, ontvangt hij een bevestigingsmail. Een herinneringsmail van de boeking wordt een aantal dagen van te voren nog gestuurd.
Cadeaubon
De bezoeker heeft ook de mogelijkheid om een tijdsblok van 2,5 uur cadeau te doen aan een vriend(in) of familielid. Hij kan heel gemakkelijk een cadeaubon aanschaffen waarin hij al vermeld wat het schoonmaak adres is (het is immers zonde als je een cadeaubon geeft aan iemand buiten het centrum van Amsterdam!). In het betaaloverzicht vult hij zijn eigen gegevens in, waarna de cadeaubon met de unieke kortingscode opgestuurd kan worden.
Maatwerk
Wanneer een klant meer dan 2,5 uur hulp in huis nodig heeft, kan hij via dit formulier een gesprek aanvragen. Mirella zal dan langskomen voor een gesprek waarin zij kijkt wat er gedaan moet worden en zal dit vervolgens zelf inplannen.