Accountmanager in Amsterdam

32 uur per week | Amsterdam

Ben jij een mensen-mens, die op zoek is naar een functie met veel gezelligheid, verantwoordelijkheid en ontwikkelingsmogelijkheden? Spreekt dagelijks contact met huidige en (dankzij jou) toekomstige klanten jou aan als geen ander? En word jij enthousiast van het binnenhalen van nieuwe opdrachten, klein of groot? Dan zit je bij ons goed!

Want wij zijn op zoek naar een accountmanager!

Wat ga je doen?

In de functie van accountmanager maak jij de verbinding met bestaande en nieuwe klanten. Jij houdt in het oog waar de voordelen voor de klant liggen in een samenwerking, en adviseert hen naar een passende oplossing. Uiteraard met ondersteuning vanuit je collega’s, die hun expertise inbrengen.

Je wordt onderdeel van een effectief salesnetwerk. Iedere week ontbijt je met tientallen professionals uit verschillende functies en branches, die samen een salesteam vormen en voor elkaar naar leads uitkijken.

Je neemt contact op met onze klanten en partners en plant afspraken in. Je luistert goed en brengt hun wensen in kaart. Waarna je met een passende oplossing komt. Deze werk je uit samen met je collega’s in de vorm van een visuele offerte of presentatie.

Je bent actief op LinkedIn met het plaatsen van posts en het op die manier uitbreiden van je netwerk.

Verder ben je binnen deze functie verantwoordelijk voor:

  • Afspraken maken en inplannen
  • (Aankomende) klanten adviseren
  • Samenwerken met developers en projectmanagers
  • Ontwikkelingen en trends in de markt monitoren
  • Verkooptargets opstellen (en behalen)
  • Verslaglegging in ons relatiesysteem Gripp
  • De klant over de streep trekken.

Wie ben jij?

In het kort? Een mensen-mens, sociaal, enthousiast, vrolijk en to the point.

Voor de vacature accountmanager zijn wij op zoek naar iemand die ondernemend en nieuwsgierig is. Je bent een echt mensen-mens en kunt goed luisteren. Jij blijft je ontwikkelen, het liefst in een team van leuke collega’s. Je bent doelgericht en klantgericht en weet met de juiste vragen de behoeftes van de klant te achterhalen.

Verder heb jij 

  • Een HBO-diploma op zak.
  • Een afgeronde opleiding op het gebied van media, bedrijfskunde,marketing op HBO- of WO-niveau.
  • Een ondernemende instelling.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Ervaring en affiniteit met WordPress of soortgelijke CMS-systemen.

Wie zijn wij?

Wij zijn Go2People. Een digital agency voor impactmakers. Als online partner helpen wij organisaties hun online ambities waar te maken.

Noem ons idealisten. We geloven namelijk dat de wereld een betere plek kan worden. Als digitaal bureau creëren we daarom digitale oplossingen waarmee we organisaties ondersteunen in hun missie. Van kleine bedrijven met grote ambities tot overheden en door idealen gedreven ondernemingen en ngo’s.

Wat bieden wij?

Bij Go2People kom je in een jong, professioneel, maar vooral gezellig team van ongeveer vijftien mensen te werken. Amsterdammers en dorpsmensen, fanatieke sporters en sporters die zich beperken tot tafelvoetbal, huisje-boompje-beestje-types tot eeuwige studenten. Wat we allemaal gemeen hebben is het streven naar het beste product.

Wij werken op kantoor in een gezellig ingericht pand aan het IJ. De locatie is op fietsafstand van Amsterdam Centraal. Hier lunchen we samen, genieten we van de binnentuin en proosten we regelmatig op donderdagmiddag om de vrijdag goed in te gaan, worden we super fanatiek tijdens onze bordspellen borrels en vieren we ieder jaar Sinterklaas samen. 

Ook bieden wij:

  • Een werkweek van 32 uur
  • Een aantrekkelijk salaris
  • Opleidingen en trainingen
  • Pensioen
  • Reiskostenvergoeding (fiets en OV)
  • Lunch
  • 6 vakantieweken per jaar

Contact

Enthousiast geworden? Neem dan contact op met Wim Feijen op tel. 020 737 0378, of stuur een e-mail naar wim@go2people.nl met daarin je CV en motivatie.

Acquisitie door recruitment bureaus wordt niet op prijs gesteld.