Hoe zorg je als goed doel voor het werven van nóg meer nieuwe klanten? Wij raden je aan om aandacht te besteden aan de basis van je marketing- en communicatie-uitingen: de website. Maar wat maakt een website van een goed doel nou sterk? Hoe kun je als goed doel je website zó bouwen, dat je binnen de kortste keren resultaten boekt? In dit e-book geven we je 22 tips om jou te helpen de perfecte website neer te zetten.
Wat is een goede website?
Iedereen wil de beste website, maar daar bestaat helaas geen algemeen plan voor. Wel zijn er al een aantal stappen die je zou kunnen nemen waar je al een heel eind mee komt! De website moet bijvoorbeeld aansluiten bij de doelgroep. Ook moet de website vanzelfsprekend werken en dus niet te ingewikkeld zijn, waarbij de basis goed is ingedeeld. Zo zijn er nog tal van elementen die essentieel zijn voor het verbeteren van jouw website. Door deze punten toe te passen, heb jij straks een goede website en verkoop je op beste manier je goede-doelen-dienst aan de bezoeker!
Wat weet je na het lezen van dit e-book?
In dit e-book beschrijven wij 22 punten die ervoor kunnen zorgen dat je als goed doel een goede en doeltreffende website aan je klanten aanbiedt. Na het lezen van dit e-book weet je:
- wat er allemaal komt kijken bij een goede website;
- het belang van een voorpagina en wat deze moet bevatten;
- het belang van de website-inhoud en wat deze moet bevatten;
- hoe je verschillende menu’s maakt;
- het belang van de technische aspecten en welke je website moet bevatten;
- hoe je zelf een goede website kan maken.
Download het gratis e-book
Vul het formulier in en ontvang gratis het e-book.