In de advocatuur neemt de onderlinge concurrentie toe. Potentiële cliënten en bestaande cliënten kijken kritischer naar de tarieven, hebben meer keuzes en kunnen daardoor ook beter afwegen waar zij hun juridische kwestie laten behandelen. Bovendien eisen zij meer persoonlijkheid en betrokkenheid van de advocaat.
Het eerste contactmoment met je potentiële klanten is online
Als advocaat of maatschap moet je weer de markt op en in contact komen met je potentiële klanten. Dit contactmoment is steeds vaker online. Of je nu via het internet wordt gevonden of offline wordt aanbevolen.
Kweek vertrouwen bij je online bezoekers
Daarom heb je als advocaat een overzichtelijke en persoonlijke website nodig die vertrouwen kweekt bij je bezoekers. En belangrijk, die het ook makkelijk maakt om met je in contact te komen. Zowel professioneel als laagdrempelig dus. De advocaat van de toekomst.
Over het E-book: de ideale website voor advocatenkantoren
In dit E-book tonen we verschillende voorbeelden van websites van advocatenkantoren in Amsterdam. Aan de hand van deze voorbeelden bespreken we elementaire onderdelen van de website voor een advocatenkantoor. Na het lezen van dit E-book ken je als advocaat:
- het belang van een professionele website
- het belang van een website die vertrouwen uitstraalt;
- het belang van een persoonlijke website;
- het belang van een duidelijk logo, tagline en navigatiemenu;
- het belang van directe contactinformatie;
- het belang van een call-to-action;
- het belang van een blog, nieuwsbrief en referenties;
- het belang van video testimonials.
Download het gratis e-book
Vul het formulier in en ontvang gratis het e-book.